Saturday 5 July 2014

Testimoni VIVIX : 1001 khasiat dalam satu botol

Sekarang ni rata-rata rakyat Malaysia kebanyakannya ramai yang terkena penyakit tiga serangkai. Apa itu penyakit tiga serangkai? Tak lain dan tak bukan la Darah tinggi, Kencing manis dan akit jantung. Memang menakutkan.. Bukan je orang lain, malah ibu saya sendiri juga pengidap kencing manis.


 Vivix mempunyai 1001 khasiat dalam satu botol. Kalau susah sangat nak telan vitamin yang berbentuk pil elok sangatlah ambil vivix ni. Kadang-kadang kesiankan tengok mak ayah atau orang yang kita sayang telan pil berkampit-kampit (bahasa kedah yang selalu saya cakap dekat mak..hehe..). Ubat darah tinggi la..ubat kencing manis la..ubat jantung la. Dahla menderita sakit tersebut terpaksa pula telan pil-pil untuk untuk maintain sakit tersebut supaya tidak melarat. 

Apa kata kita cuba tengok tonik sirap ajaib ni untuk orang yang kita sayang. Apalah sangat harga vivix jika nak dibandingkan dengan jasa dan pengorbanan mereka dulu kan. Lagipun dulu mereka juga banyak melabor untuk kesihatan kita dan sekarang tibalah masa kita pula.

Bagi para suami pula yang perokok tegar, Vivix juga membantu anda untuk mengurangkan rasa ketagih untuk merokok dan lama kelamaan dapat letak rokok tu jauh-jauh dah. Kesihatan terjaga duit pun tak habis dengan beli rokok je kan..

Meh sini tengok testimoni yang telah consume Vivix si merah ajaib!







Cepat-cepat kita grab satu sebab Vivix ni tengah laris macam pisang goreng cheese.. tambah pula bulan Julai ni adalah promo Vivix. Beli 6 dapat 1 percuma. Boleh kongsi-kongsi tak ada masaah. Beli dua botol Vivix dapat keahlian percuma lagi. Tak dapat harga murah siapalah yang rugi kan..

Lagi Khasiat dan Kebaikan Vivix di sini.

 
Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :
MAHANI BINTI AHMAD
SMS / WHATAPPS : 012 5762379
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
BLOG : http://ceritacinta-honeyahmad.blogspot.com/

 **Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu nak komen yaa..