Saturday 5 July 2014

Sirap ajaib aka VIVIX

Bulan ni rata-rata bercerita tentang VIVIX aka Sirap ajaib..Sebab apa ia menjadi bualan hangat pada masa kini. Saya pun tak nak ketinggalan untuk berkongsi cerita tentang sirap ajaib ni.

Pertamanya ialah sebab ia banyak khasiat dalam satu botol. Paling suka sekali bila dengar kisah orang yang amalkan VIVIX ni muka jadi tegang je..Kulit pun tak menggeleber. Kalah cucuk botox katanya. Tak nak ke kulit mulus tegang dekat nak raya ni? Bila kulit sihat dari dalam maka tak hairanlah ia teerpancar pada wajah.






Khasiat dan kebaikan VIVIX


Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Secara rngkasnya.. Vivix bagus utk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas.






Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :

MAHANI BINTI AHMAD
SMS / WHATAPPS : 012 5762379
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
BLOG :http://ceritacinta-honeyahmad.blogspot.com/

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu nak komen yaa..