Thursday 3 July 2014

Kekal bertenaga ketika puasa



Mesti ramai yang kat luar sana ingin mengajar anak berpuasa tapi kadang tu tak sampai tengah hari anak-anak kita dah tak ada tenaga. Tambah pulak kalau pagi-pagi tu liatnya nak bangun sahur atau pun tak lalu nak makan di awal pagi.





Saya nak share macam mana nak atasi masalah anak yang letih ketika berpuasa dengan mengambil mealshake. Mealshake ni senang cerita adalah multivitamin dalam bentu serbuk yang senang dibancuh. Mudah saja cara penyediaanya dengan hanya mencampur sesudu mealshake ke dalam minuman kegemaran anak anda. tak kisahla milo ke susu ke atau apa saja.

Lagi berita baik untuk ibu-ibu sebab dalam mealshake ni ada 24 jenis vitamin antaranya :

> Protein
> Fiber
> Kalsium
> Vitamin C
> Vitamin E
> Zat Besi
> Zinc

Jadi kita tak perlu risau anak-anak tak cukup bekalan vitamin untuk tumbesaran beliau malah mealshake akan memberi tenaga yang berpanjangan pada anak anda.

Kalau kita mampu beli baju raya tudung raya yang mahal-mahal, apalah salahnya kita melabur untuk kebaikan anak-anak kita untuk mendapat khasiat yang secukupnya. Dalam masa kita mengajar mereka mengikuti tuntutan agama dari usia muda, dalam masa yang sama nutrien juga kita dapat bekalkan kepada mereka.

Tahniah kerana anda adalah ibu bapa yang bijak,





Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :

 MAHANI BINTI AHMAD
SMS / WHATAPPS : 012 5762379
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
BLOG : www.cheritachentalara.blogspot.com

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu nak komen yaa..