Tuesday 5 August 2014

SET KESUBURAN WANITA

Apa itu GLA COMPLEX SHAKLEE..?

Setiap bulan pastinya Shaklee akan membuat promosi salah satu produknya yang hot lagi meletopss.. Haa apa pulak pada bulan ni ya..? Jeng jeng jeng... produk yang paling menjadi pilihan setiap wanita la. Teman karib wanita lah kiranya. Apa lagi kalau bukan GLA Complex. Yaa promo bulan Ogos 2014 ni adalah GLA Complex.

Kenapa ia menjadi pilihan setiap wanita kat Malaysia ni? Nak tau kenapa meh kita berkenalan dulu dengan GLA Complex ni ye..



GLA Complex singkatan daripada Gamma Linolenic Asid atau juga dikenali sebagai Gamoleic Acid merupakan asid lemak yang didapati dari beberapa sumber tumbuhan dan paling popular adalah daripada Evening Primerose.



GLA Complex diekstrak dari sumber borage dan setiap kapsulnya juga mengandungi lebih 3000mg ekstrak Omega 6, minyak bunga matahari (sunflower oil) dan juga Vitamin E. Dengan penggabungan terbaik ini, asid lemak Omega 6 akan ditukarkan kepada prostaglandin iaitu sejenis enzim yang dapat menolong wanita mengawal atur hormon - hormon reproduktif mereka.

Bagaimana GLA Complex membantu meningkatkan tahap kesuburan wanita?

Bagi mereka yang mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur, GLA Complex Shaklee juga dapat menstabilkan kitaran haid dan ia juga membantu wanita menghasilkan mukus serviks yang berkualiti. Mukus serviks penting sebagai medium persekitaran untuk sperma berenang dari tiub Fallopio untuk persenyawaan. Persekitaran yang kering di kawasan faraj akan mengurangkan peluang berlakunya persenyawaan.  

Selain daripada itu, GLA Complex membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan dimana ia memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub Fallopio sehingga lima hari lamanya serta membantu mengukuhkan plasenta dan meningkatkan lapisan uterus. Ini penting untuk membantu telur yang telah bersenyawa untuk melekat dan berkembang.


GLA Complex boleh di ambil bersama Vitamin B Complex untuk melengkapkan SET KESUBURAN WANITA. Dengan izin Allah SWT, In Sya Allah impian anda akan menjadi nyata.



Lagi Khasiat dan Keistimewaan GLA Complex


DUA CARA MUDAH JADI AHLI SHAKLEE

Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :
MAHANI BINTI AHMAD
SMS / WHATAPPS : 012 5762379
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
BLOG : http://ceritacinta-honeyahmad.blogspot.com/

 **Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu nak komen yaa..