Saturday 12 July 2014

Dua cara mudah untuk jadi ahli Shaklee

Selalu saja kan kita nampak kat wall2 facebook orang jual Shaklee. Saya pun dengan tak sengaja juga join jadi ahli Shaklee ni. Bermulanya dengan masa tu tengah cari set menyusu untuk baby saya yang nombor dua. Disitulah bermulanya saya mengenali Shaklee melalui upline saya (upline merupakan orang yang akan membimbing kita dalam Shaklee)

Dari percubaan set menyusu, terdetik dari situ nak join jadi ahli Shaklee dan cuba untuk memulakan bisnes online ni. Ternyata ia sangat mudah dan tak perlu ada kedai pun. Saya sangat beruntung kerana upline saya merupakan orang-orang hebat dalam Shaklee yang pendapatan mereka telah mencecah 4 5 angka sebulan. Mereka membimbing kita dari zero to hero untuk berjaya dalam biznes ni. Kalau join jadi ahli untuk kegunaan sendiri pun tak ada masalah. Saya akan membimbing untuk cara pengambilan yang tepat.




Untuk daftar jadi ahli ada dua cara mudah saja yang boleh kita ikuti :

1. Bayar yuran keahlian sebanyak RM65 (tambah RM10 sebagai postage jika mahukan kit member dipos). Sebelum buat pembayaran tu, anda mestilah berurusan dengan mana-mana distributor pilihan anda untuk dia tolong isikan borang dan sebagainya. Jika anda ingin mendaftar sendiri, anda kena beli borang tu dulu sebelum boleh mendaftar. Cara paling mudah adalah dengan meminta distributor anda daftarkan untuk anda. Anda juga boleh hubungi saya dan meminta saya untuk daftarkan ahli. Urusan pendaftaran saya akan uruskan dan anda hanya tunggu kit member anda sampai dan terus dapat i.d untuk digunakan semasa membuat pembelian. I.d itulah yang kita gunakan untuk beli produk dan kumpul point. Setiap produk mempunya point masing-masing dan point terkumpul ini melayakkan kita mendapat bonus dari Shaklee.

2. Bagi yang mahukan FREE MEMBERSHIP iaitu tidak mahu membayar RM75 untuk yuran keahlian, anda hanya perlu membuat belian yang bernila RM656 bersamaan 200 point dan ini melayakkan anda mendapat FREE MEMBERSHIP. Jika anda merasakan RM656 terlalu banyak, tak ada masalah. Anda boleh kongsi-kongsi dengan rakan-rakan anda yang ingin membeli produk dan seterusnuya anda yang akan dapat FREE MEMBERSHIP tersebut. DAN ada lagi kelebihan jika anda memilih opsyen ini iaitu anda berpeluang mendapat BONUS DARI SHAKLEE SERTA MERTA berupa cash pada bulan tersebut berdasarkan pembelian yang telah dibuat. Selalunya orang akan pilih opsyen ini untuk lebih banyak keuntungan.



 Mudah saja kan nak join jadi ahli Shaklee. Jadi apa tunggu lagi. Jangan segan silu ya hubungi saya jika anda ingin mendaftar untuk menjadi ahli. Saya sedia membantu anda dan memberi konsultansi secara PERCUMA.





Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :

MAHANI BINTI AHMAD
SMS / WHATAPPS : 012 5762379
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
BLOG : http://ceritacinta-honeyahmad.blogspot.com/

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

10 comments:

  1. Shaklee the best ☺

    bysyiraishak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Terbaik lah join shaklee...banyak bonus yanv akan anda dapat...tunggu apalgi..? Join laa sekarang...
    Http://qasehfirdausshoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. no regret...confirm...

    http://nadasihat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jom jadi ahli Shaklee secara percuma.. Nak tahu caranya jom ke blog saya..:-)

    http://daisyrose88.blogspot.com/2014/07/cara-menjadi-ahli-shaklee.html

    ReplyDelete
  5. Mudah sangat nak join ahli shaklee ni. Rugi kalau tak join sekarang tau!
    http://mamairfanauni.blogspot.com/2014/07/jadi-ahli-shaklee-boleh-dapat-bonus-raya.html?m=0

    ReplyDelete
  6. best jadi ahli shaklee!

    http://bysyiraishak.blogspot.com/2014/07/cara-jadi-ahli-shaklee.html

    ReplyDelete

Jangan segan silu nak komen yaa..