Friday 25 April 2014

GLA COMPLEX Untuk Kulit Yang Bebas Jerawat

Hari ni saya tersenyum lebar..sebabynya encik suami memuji saya..katanya 'muka dah tak ada jerawat la sekarang ni..' Dulunya dia selalu je nak picit bintik hitam atau jerawat yang tumbuh kat muka ni.. tapi sekarang dah tak boleh la nak buat macam tuh..

Nak tahu apa rahsianya?
Setiap malam saya akan ambil sebiji GLA Complex untuk dapatkan wajah yang bebas jerawat. Bukan tu saja, dulu kalau makan makanan laut mesti ja naik jerawat. Selain daripada GLA saya combine dengan ESP. Memang terasa gebu dan licin gitu..








Kenapa kesannya begitu pada kulit? Kerana GLA Shaklee adalah dari borage oil yang berfungsi mengekalkan kelembapan dan kemulusan kulit bermasalah atau kering. Sebab itu sesiapa yang mengamalkan GLA Shaklee boleh perasan keadaan kulit semakin cantik dan sekata.
















 Ini lah dia rupanya borage ataupun' Starflower'.

Nak rasa sendiri perbezaannya kena lah cuba ya..
^____^ masih tersenyum lebar la kita...












Untuk konsultansi percuma dan pembelian produk boleh hubungi saya di :
 MAHANI BINTI AHMAD 
SMS / WHATAPPS : 012 5762379 
FACEBOOK : Honey A'ryanaRyan 
FANPAGE : Honey A'ryanaRyan House
 BLOG : www.cheritachentalara.blogspot.com 

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu nak komen yaa..